Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (87)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Ястремська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Пономаренко В. С. 
Реальне інвестування суб'єктів господарювання : Навч. посіб. / В. С. Пономаренко, О. М. Ястремська; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2000. - 167 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Висвітлено сутність інвестицій, їх види, визначено фактори, що впливають на структуру інвестиційного ринку, оцінки інвестиційної привабливості суб'єктів підприємницької діяльності, проектного аналізу. Досліджено проблеми формування інвестиційного портфеля.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА610963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ястремська О. М. 
Економіка та організація виробництва в схемах : Навч. посіб. / О. М. Ястремська; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2002. - 140 c. - Бібліогр.: с. 139. - укp.

Розглянуто питання щодо основних виробничих фондів, оборотних коштів, трудових ресурсів, економічної ефективності, організації виробництва, а також організаційно-економічні аспекти виробничої діяльності промислових підприємств. Запропоновано класифікацію галузей, визначено фактори впливу на галузеву структуру виробництва. Розглянуто види фізичного спрацювання і старіння засобів праці.

Рассмотрены вопросы об основных производственных фондах, оборотных средствах, трудовых ресурсах, экономической эффективности, организации производства, а также организационно-экономические аспекты производственной деятельности промышленных предприятий. Предложена классификация отраслей, определены факторы влияния на отраслевую структуру производства. Рассмотрены виды физического износа и старения средств труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)30я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пономаренко В. С. 
Економічні та соціальні аспекти управління інвестиційною діяльністю / В. С. Пономаренко, В. М. Гриньова, Н. М. Лисиця, О. М. Ястремська. - Х. : ХДЕУ, 2003. - 180 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Розглянуто питання методологічного та методичного забезпечення управління інвестиційною діяльністю на макро- та мезорівнях, концепцію регіональної інвестиційної політики. Досліджено тенденції розвитку інвестиційних процесів в Україні та визначено чинники впливу на них. Охарактеризовано інвестиційну діяльність як соціальний інститут, запропоновано моделі взаємодії партнерів у процесі здійснення капіталовкладень.

Рассмотрены вопросы методологического и методического обеспечения управления инвестиционной деятельностью на макро- и мезоуровнях, концепция региональной инвестиционной политики. Исследованы тенденции развития инвестиционных процессов в Украине и определены факторы влияния на них. Охарактеризована инвестиционная деятельность как социальный институт, предложены модели взаимодействия партнёров в процессе осуществления капиталовложений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ястремська О. М. 
Інвестиційна діяльність промислових підприємств: методологічні та методичні засади / О. М. Ястремська. - Х. : ХДЕУ, 2004. - 472 c. - Бібліогр.: с. 407-440. - укp.

Розглянуто питання становлення та функціонування соціально-економічного інституту інвестування, наведено методологічні та методичні засади формування стратегії інвестиційної діяльності промислових підприємств. Запропоновано підходи до розробки стратегій їх інформаційної взаємодії з зовнішнім середовищем у процесі інвестування з використанням брендів та інвестиційного іміджу. Проаналізовано особливості методичного забезпечення проведення стратегічних організаційних перетворень під час формування та реалізації стратегій інвестиційної діяльності.

Рассмотрены вопросы становления и функционирования социально-экономического института инвестирования, приведены методические и методологические основы формирования стратегии инвестиционной деятельности промышленных предприятий. Предложены подходы к разработке стратегий их информационного взаимодействия с внешней средой в процессе инвестирования с использованием брендов и инновационного имиджа. Проанализированы особенности методического обеспечения проведения стратегических организационных преобразований при формировании и реализации стратегий инвестиционной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ястремська О. М. 
Інвестиційна діяльність промислових підприємств: методологічні та методичні засади : Моногр. / О. М. Ястремська; Харк. держ. екон. ун-т. - 2-е вид. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2004. - 486 c. - Бібліогр.: 517 назв. - укp.

Розглянуто питання становлення і функціонування соціально-економічного інституту інвестування. Розкрито методологічні та методичні засади формування стратегій інвестиційної діяльності промислових підприємств, викладено підходи до розробки стратегій їх інформаційної взаємодії із зовнішнім середовищем у процесі інвестування з використанням брендів та інвестиційно привабливого іміджу. Значну увагу приділено питанням методичного забезпечення проведення стратегічних організаційних перетворень у процесі формування і реалізації стратегій інвестиційної діяльності.

Рассмотрены вопросы становления и функционирования социально-экономического института инвестирования. Раскрыты методологические и методические основы формирования стратегий инвестиционной деятельности промышленных предприятий, изложены подходы к разработке стратегий их информационного взаимодействия с внешней средой в процессе инвестирования с использованием брендов и инвестиционно привлекательного имиджа. Значительное внимание уделено вопросам методического обеспечения проведения стратегических организационных преобразований в процессе формирования и реализации стратегий инвестиционной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гриньова В. М. 
Проблеми управління трудовими ресурсами підприємства : Моногр. / В. М. Гриньова, О. М. Ястремська. - Х. : ХНЕУ, 2006. - 191 c. - Бібліогр.: 183 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні положення управління трудовими ресурсами на промислових підприємствах, значення ресурсів у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. Проаналізовано використання трудових ресурсів на макро-, мезо- і мікроекономічному рівнях в Україні. Розглянуто питання про матеріальну мотивацію як основу ефективного управління трудовими ресурсами промислових підприємств, розкрито значення бренда в процесі управління ресурсами на підприємствах.

Освещены теоретические положения управления трудовыми ресурсами на промышленных предприятиях, значение ресурсов в обеспечении конкурентоспособности предприятий. Проанализированы использование трудовых ресурсов на макро-, мезо- и микроэкономическом уровнях в Украине. Рассмотрен вопрос о материальной мотивации как основы эффективного управления трудовыми ресурсами промышленных предприятий, раскрыто значение бренда в процессе управления ресурсами на предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ястремська О. М. 
Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти : моногр. / О. М. Ястремська, Н. К. Гіковата, В. М. Гіковатий. - Х. : ХНЕУ, 2007. - 232 c. - Бібліогр.: с. 166-180. - укp.

Розглянуто проблеми удосконалення процесу створення нової продукції виробничо-технічного призначення, визначено її роль і місце в системі суспільного виробництва та споживання, розкрито особливості прийняття рішень щодо її виготовлення, а також керування взаємодією підприємства та споживача. Запропоновано методичний інструментарій для виявлення незадоволених потреб підприємств-споживачів у продукції виробничо-технічного призначення, управління продуктовою номенклатурою на засадах аналізу ймовірності беззбитковості продукції підприємства, формування цінової стратегії та ціни нового товару, оцінки ємності ринку нової продукції, його сегментації.

Рассмотрены проблемы усовершенствования процесса создания новой продукции производственно-технического предназначения, определены ее роль и место в системе общественного производства и потребления, раскрыты особенности принятия решений о ее изготовлени, а также управления взаимодействием предприятий и потребителя. Предложен методический инструментарий для выявления неудовлетворенных потребностей предприятий-потребителей в продукции производственно-технического назначения, управления продуктовой номенклатурой на основе анализа вероятности безубыточности продукции предприятия, формирования ценовой стратегии и цены нового товара, оценки емкости рынка новой продукции, его сегментации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(УКР)301-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687852 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ястремська О. М. 
Стратегічне управління інвестиційною діяльністю підприємства : Навч. посіб. / О. М. Ястремська; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 191 c. - Бібліогр.: с. 174-176. - укp.

Розглянуто методологічні та методичні засади стратегічного управління інвестиційною діяльністю підприємства, формування інвестиційних стратегій, підходи до розробки стратегій інформаційної взаємодії суб'єктів господарювання із зовнішнім середовищем у процесі інвестування з використанням брендів та інвестиційно привабливого іміджу. Основними відмінностями викладеного матеріалу є поєднання об'єктивних і суб'єктивних, суспільних і комерційних, соціальних і економічних, раціональних і емоційних, внутрішніх і зовнішніх особливостей перебігу інвестиційних процесів. Доведено необхідність використання теорій детермінованого хаосу, катастроф, стратегічного управління, поведінкової економіки, неоінституціоналізму, альтернативних економічних систем для удосконалення і подальшого розвитку методологічного й методичного забезпечення управління інвестиційною діяльністю підприємств за умов швидкозмінного зовнішнього середовища.

Рассмотрены методологические и методические основы стратегического управления инвестиционной деятельностью предприятия, формирование инвестиционных стратегий, подходы к разработке стратегий информационного взаимодействия субъектов хозяйствования с внешней средой в процессе инвестирования с использованием брендов и инвестиционно привлекательного имиджа. Основными отличиями изложенного материала есть объединение объективных и субъективных, общественных и коммерческих, социальных и экономических, рациональных и эмоциональных, внутренних и внешних особенностей протекания инвестиционных процессов. Доказана необходимость использования теорий детерминированного хаоса, катастроф, стратегического управления, поведенческой экономики, неоинституционализма, альтернативных экономических систем для усовершенствования и дальнейшего развития методологического и методического обеспечения управления инвестиционной деятельностью в условиях быстроизменяющейся внешней среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-56-21я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пономаренко В. С. 
Стратегічне управління організаційними перетвореннями на промислових підприємствах : Наук. вид. / В. С. Пономаренко, А. М. Золотарьов, О. М. Ястремська, І. М. Волик, В. М. Луцковський; ред.: В. С. Пономаренко. - Х. : ХНЕУ, 2005. - 451 c. - Бібліогр.: с. 286-300. - укp.

Викладено теоретичні засади стратегічного управління підприємствами, розглянуто його сучасну парадигму. Наведено обгрунтування об'єкта реорганізації, визначено цілі його функціонування, запропоновано методику формування варіантів стратегій та способів їх реалізації. Розкрито сутність концептуального підходу щодо стратегічної реорганізації, показано його особливості та переваги. Проаналізовано основні тенденції функціонування промислових підприємств Харківського регіону; розроблено комплекс методичного забезпечення з реалізації стратегічних організаційних перетворень у господарських комплексах промисловості України. Наведено методи визначення потреби в інвестиційних ресурсах для здійснення стратегічної реорганізації, обгрунтовано необхідність формування організаційної культури підприємства для досягнення результативності організаційних перетворень.

Изложены теоретические основы стратегического управления предприятием, рассмотрена его современная парадигма. Приведено обоснование объекта реорганизации, определены цели его функционирования, предложена методика формирования вариантов стратегий и способов их реализации. Раскрыта сущность концептуального подхода к стратегической реорганизации, показаны его особенности и преимущества. Проанализированы основные тенденции функционирования промышленных предприятий Харьковского региона и разработан комплекс методического обеспечения по реализации стратегических организационных преобразований в хозяйственных комплексах промышленности Украины. Приведены методы определения потребности в инвестиционных ресурсах для осуществления стратегической реорганизации, обоснована необходимость формирования организационной культуры предприятия для достижения результативности организационных преобразований.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-151-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ястремська О. М. 
Організація діяльності підприємства навчальної дисципліни "Операційний менеджмент" : навч. посіб. Ч. 1 / О. М. Ястремська, В. Ф. Годзік, Т. М. Хміль, Л. О. Кіржнер, І. В. Калмін; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 224 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади організації виробництва, наведено загальну характериситку підприємства, розглянуто процес проектування виробничих систем, запропоновано засоби підвищення їх надійності. Розкрито сутність операційної діяльності підприємства, визначено її роль та завдання за умов переходу до ринкової економіки. Розглянуто структуру й основні принципи раціональної організації виробничого процесу, зокрема, в заготівельних, обробних і складальних підрозділах промислового підприємства, наведено типову схему технічного обслуговування та ремонту устаткування. Значну увагу приділено питанням формування та функціонування інфраструктури підприємства. Обгрунтовано основні напрямки підвищення ефективності технологічної підготовки виробництва, описано етапи розробки, освоєння та випуску нового продукту.

Освещены теоретические основы организации производcтва, дана общая характеристика предприятия, рассмотрен процесс проектирования производственных систем, приведены средства повышения их надежности. Раскрыта сущность операционной деятельности предприятия, определена ее роль и задачи в условиях перехода к рыночной экономике. Рассмотрены структура и основные принципы рациональной организации производственного процесса, в частности, в заготовительных, обрабатывающих и сборочных подразделениях промышленного предприятия, приведена типовая схема техническоо обслуживания и ремонта оборудования. Значительное внимание уделено вопросам формирования и функционирования инфраструктуры предприятия. Обоснованы основные направления повышения эффективности технологической подготовки производства, описаны этапы разработки, освоения и выпуска нового продукта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351448/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ястремська О. М. 
Організація інтегрованих маркетингових комунікацій : конспект лекцій / О. М. Ястремська, І. В. Калмін; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 88 c. - Бібліогр.: с. 86. - укp.

Розглянуто організацію інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) - підключення PR і реклами на всіх стадіях процесу маркетингу від планування до просування. Особливу увагу приділено розробці комунікаційного плану з метою чіткого розмежовування зони відповідальності реклами, PR і маркетингу. Показано місце реклами у структурі ІМК. Охарактеризовано базові документи щодо зв'язків з громадкістю, проаналізовано відносини зі ЗМІ. Описано види реклами, розкрито зміст поняття рекламного графіку.

Рассмотрена организация интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК) - подключение PR и рекламы на всех стадиях процесса маркетинга от планирования до продвижения. Особое внимание уделено разработке коммуникационного плана с целью четкого разграничения зоны ответственности рекламы, PR и маркетинга. Показано место рекламы в структуре ИМК. Охарактеризованы базовые документы о связях с общественностью, проанализированы отношения со СМИ. Описаны виды рекламы, раскрыто содержание понятия рекламного графика.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пономаренко В. С. 
Формування та функціонування механізму корпоративного управління на промислових підприємствах : монографія / В. С. Пономаренко, О. М. Ястремська, В. М. Луцковський, С. Л. Кушнар, Д. О. Ріпка, Н. В. Бєлікова, В. В. Томах, Н. М. Пономаренко, І. Г. Курочкіна. - Х. : ХНЕУ, 2008. - 448 c. - укp.

Висвітлено питання розвитку теоретичних, методологічних і методичних засад формування організаційно-економічного механізму корпоративного управління (КУ) на сучасному етапі розвитку економіки України. Проаналізовано досвід КУ функціонуванням і розвитком промислових підприємств. Наведено методичні та науково-практичні рекомендації щодо формування ефективного організаційно-економічного управління акціонерними товариствами промисловості за умов впровадження структурно-інноваційної моделі соціально-економічних перетворень економіки України.

Освещены вопросы развития теоретических, методологических и методических основ формирования организационно-экономического механизма корпоративного управления (КУ) на современном этапе развития экономики Украины. Проанализирован опыт КУ функционированием и развитием промышленных предприятий. Даны методические и научно-практические рекомендации по формированию эффективного организационно-экономического управления акционерными обществами промышленности в условиях внедрения структурно-инновационной модели социально-экономических преобразований экономики Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР)291.6-21 + У9(4УКР)305.851.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ястремська О. М. 
Система об'єкт - проект - інвестор як основа концепції формування стратегій інвестиційної діяльності промислових підприємств / О. М. Ястремська // Пробл. науки. - 2004. - № 1. - С. 29-35. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність створення системи об'єкт - проект - інвестор з метою формування стратегій інвестиційної діяльності промислових підприємств та ефективної їх реалізації. Доведено, що система має суб'єктивно-об'єктивний характер функціонування, основні її властивості згруповано за ознаками: суті та складності, здійснюваності (справджуваності), методології цілеспрямованості та цілепокладання, параметрів функціонування та розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вишневська М.  
Складові стратегії реформування реального сектора економіки Харківського регіону / М. Вишневська, І. Волик, І. Золотарьова, О. Ястремська // Регіон. економіка. - 2002. - № 1. - С. 143-157. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто результати діагностичного аналізу реального сектору економіки Харківського регіону, які базуються на якісних і кількісних оцінках, одержаних за допомогою експертних методів дослідження. Доведено, що результати дослідження доцільно використовувати в процесі розробки стратегії розвитку економіки регіону.


Ключ. слова: інвестиційна діяльність, інвестиційний потенціал, промисловий комплекс регіону, реальний сектор економіки
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Фірас Зейдо. Зейдо 
Імунокоригуючий вплив протефлазиду на лейкоцити донорів / Зейдо. Зейдо Фірас, Б. Д. Луцик, Т. М. Федоришин, Л. Є. Лаповець, О. О. Ястремська // Фармац. журн. - 2006. - № 2. - С. 90-93. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Ключ. слова: протефлазид, бласттрансформація, лімфоцит, інтерферон, 1beta-інтерлейкін
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81-1 + Р282.523-2 + Р265.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Кінах М. В. 
Зміни рівня прозапальних цитокінів і фактора некрозу пухлин при крововтраті різного генезу / М. В. Кінах, В. В. Михайлович, О. Я. Ястремська // Клініч. хірургія. - 2008. - № 7. - С. 46-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.2-3 + Р413.2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Ястремська О. М. 
Методика визначення узагальнюючого показника ефективності маркетингового комунікаційного процесу / О. М. Ястремська, Ю. В. Челенко // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2008. - № 1. - С. 150-159. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано методичні рекомендації щодо кількісного визначення узагальнюючого показника економічної ефективності маркетингового комунікаційного процесу на промисловому підприємстві, що відображає підсумкові результати сумісної дії окремих показників, які характеризують економічні та мотиваційні ефекти, що можуть мати різну направленість. Комплексний узагальнюючий ефект комунікації запропоновано розраховувати як лінійне співвідношення кількості споживачів з рівнем споживчої задоволеності в межах проміжку часу за множиною носіїв (каналів комунікації), за сумою сегментів позиціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ястремська О. М. 
Методологічне та методичне забезпечення формування стратегій інвестиційної діяльності промислових підприємств : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / О. М. Ястремська; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2004. - 37 c. - укp.

Розвинуто теоретичні, методологічні та методичні засади формування стратегій інвестиційної діяльності промислових підприємств з урахуванням її соціально-економічної природи. Науково обгрунтовано й запропоновано: основні положення інтеграційної теорії стратегічного інвестування; цілісну наукову концепцію та методологічні засади формування стратегій інвестиційної діяльності промислових підприємств за сучасних умов структурно-інноваційних перетворень. Дістав подальшого розвитку комплекс методичного забезпечення з формування стратегій інвестування з урахуванням привабливості проектів. Теоретично обгрунтовано й запропоновано концепцію інформаційної взаємодії промислових підприємств з суб'єктами зовнішнього середовища у процесі капіталовкладень на основі інтегрованих комунікацій, удосконалено стратегії їх використання. Розроблено науково-методичні підходи до формування стратегій брендів, інвестиційного іміджу підприємств, обгрунтування доцільності їх внутрішніх стратегічних організаційних перетворень, запропоновано види організаційно-культурних взаємовідносин у процесі інвестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ястремська О. М. 
Бренд-менеджмент : навч. посіб. / О. М. Ястремська, О. О. Ястремська; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2010. - 164 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління торговими марками з метою досягнення ними успішності на ринку та перетворення у бренди. Запропоновано методичне забезпечення процесу тактичного та стратегічного управління реальними та віртуальними брендами.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты управления торговыми марками с целью достижения ими успешности на рынке и превращения в бренды. Предложено методическое обеспечение процесса тактического и стратегического управления реальными и виртуальными брендами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лаповець Л. Є. 
Вибрані лекції з лабораторної медицини. Ч. 1. Гематологічні дослідження / Л. Є. Лаповець, Б. Д. Луцик, Г. Б. Лебедь, О. О. Ястремська, Л. Є. Порохнавець, В. М. Акімова, М. П. Залецький; Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького. - Л. : Вид-во Т.Сороки, 2011. - 338 c. - укp.

Висвітлено загальні аспекти кровотворення, особливості стовбурової кровотворної клітини. Проведено оцінювання мієлограми кістковомозкового кровотворення. Розглянуто питання діагностики анемій, патологічних процесів лімфоїдної тканини (реактивні зміни, пухлинні процеси), лейкемоїдних реакцій. Подано класифікацію анемій, зокрема, постгеморагічних, залізодефіцитних, гемолітичних та апластичної, а також анемій, обумовлених порушенням синтезу й утилізації порфіринів, синтезу ДНК та РНК. Увагу приділено новоутворенням системи крові, гістіоцитарного походження та пухлини з антигенпрезентуючих клітин. Наведено загальні відомості про механізми, методи дослідження та порушення системи гемостазу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р345.1я73-2

Шифр НБУВ: В352907/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського